تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 21:56
کد خبر : 991

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:

فعالیت ۳۰ گروه جهادی و برپایی میز خدمت در رزمایش جهادگران فاطمی+فیلم

فعالیت ۳۰ گروه جهادی و برپایی میز خدمت در رزمایش جهادگران فاطمی+فیلم
عباس بنائی خیرآبادی گفت: ۳۰ گروه جهادی بسیج در رزمایش جهادگران فاطمی شمال غرب شیراز فعالیت می نمایند.

به گزارش نسیم شیراز، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در حاشیه رزمایش جهاد گران فاطمی در  شهرک قصر قمشه گفت: همزمان با دهه بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی متعددی همزمان با  سراسر استان،  با حضور در مناطق کم برخوردار شیراز به صورت رایگان به مردم و نیازمندان خدمات رایگان ارائه می نمایند.

عباس بنایی خیرآبادی با اشاره به اینکه گروه های جهادی در عرصه های مختلف خدمات رسانی و عمرانی در محدوده شمال غرب شیراز به ویژه شهرک قصر قمشه فعالیت می نمایند،گفت: مرمت و بازسازی منازل محرومین، ایستگاه صلواتی، آرایشگاه مردانه، مشاوره و  ویزیت رایگان پزشکان درتخصص های مختلف از جمله اقدامات در حال انجام در قصر قمشه می باشد که تا ۲۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به  ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف در زمینه هایی مانند خیاطی توسط کارگاه های اشتغالزایی که از قبل راه اندازی شده اند، افزود: برپایی ایستگاه صلواتی ، اجرای سرود زنده ، اطعام و توزیع بسته معیشتی وغذای گرم از دیگر برنامه های در حال اجرا می  باشد.

وی افزود:هدف از اجرای رزمایش گروه های جهادی، خدمت به اقشار کم برخوردار و آگاهی مردم از فعالیت های جهادی بسیج سازندگی می باشد.

برپایی میز خدمت  با حضور مسئولین ادارات  شمال غرب در شهرک قصرقمشه

بنایی در ادامه صحبت هایش با اشاره به اینکه بسیج سازندگی  به عنوان متولی رزمایش جهادگران فاطمی برای خدمت به مردم به میدان آمده تا روند خدمت به مردم جلوه بهتری پیدا کند،گفت : یکی از برنامه های میدانی برای بررسی مشکلات و معضلات،  دعوت از مسئولین برای پاسخگویی در حوزه های مختلف درشهرک قصرقمشه بود.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) با اشاره به همکاری  امام جمعه شمال غرب، ادارات خدمات رسان شامل بهزیستی ، منابع طبیعی، اداره ثبت، مخابرات ،نیروی انتظامی و شهرداری در برپایی میز خدمت،گفت: از ابتکارات بسیج سازندگی در این رزمایش، برپایی میز خدمت بود که مشکلات مردم سریع تر برطرف گردد.

وی در پایان گفت: با کارمیدانی در بین مردم می توان بخشی از مشکلات مردم را که با  روند کارهای اداری میسر نمی باشد، با همیاری سازمان ها و ادارات بررسی و برطرف نمود.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی