تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 - 22:18
کد خبر : 967

سرپرست اداره کل بهزیستی فارس:

تهیه و تدوین پیش نویس تشکیل قرارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

تهیه و تدوین پیش نویس تشکیل قرارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی
محمد رضا هوشیار با اشاره به عدم  وجود  اقدامات هماهنگ در حوزه  آسیب‌های اجتماعی،گفت: پیش نویس تشکیل  قرارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تهیه و تدوین شده است.

به گزارش نسیم شیراز، سرپرست سازمان  بهزیستی فارس در سلسله نشست های مدیران پاسخگو که به میزبانی استانداری فارس برگزار شد با بیان اینکه طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سال گذشته در شهرستان ها اجرا شده است،گفت: در حوزه آسیب های اجتماعی جزیره ای عمل می شود درحالی که تجمیع اقدامات و هدف گذاری آنهامنجر به نتیجه های مثبت خواهد شد.

وی با  اشاره به اهمیت پیشگیری و توانمند سازی خیرین در سازمان  بهزیستی، تصریح نمود: یک میلیون و ٣٠٠ هزار نفر در استان فارس در ٩١ مؤلفه از بهزیستی خدمات دریافت می نمایند که پیشگیری در سطح اول موجب کاهش ورودی‌ها به بهزیستی می گردد.

محمد رضا هوشیار افزود: از جمله زمینه هایی که در معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی مورد  بررسی قرار می گیرد ، اختلالات ژنتیکی است و در این راستا سال گذشته ١١ هزار و ۶١٣ نفر مشاوره ژنتیک دریافت نمودند که ۶٠٠ نفر از آن‌ها برای تشخیص دقیق‌تر به مراکز آزمایشگاهی معرفی شدند.

هوشیار با تصریح اینکه افزایش ۱۰۰ درصدی در  خرید تجهیزات پزشکی حوزه توانبخشی داشته‌ایم، اذعان نمود: سال گذشته ١٢٧ هزار نفر کودک سه تا شش سال مورد  غربالگری قرار گرفتند  که ۴٠٠ نفر از آن‌ها تنبلی چشم داشتند.

وی افزود: حدود ۴۴ نفر از  معلولین استان فارس در راستای قانون بکارگیری ۳ درصدی اشتغال معلولان، سال گذشته در ادارات و سازمان‌ها مشغول به کار شده‌اند.

سرپرست بهزیستی فارس در پایان  صحبت هایش خواستار اعتماد کارفرمایان به جامعه هدف بهزیستی شد و گفت: کارفرمایانی که افراد  تحت  پوشش سازمان  بهزیستی  را به کار گیری نمایند، تا سقف ١٠٠ میلیون تومان می توانند  تسهیلات دریافت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی