تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 15:07
کد خبر : 946

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:

حضور بیش از ۱۶۰ شرکت تولیدکنننده در هجدهمین نمایشگاه کشاورزی فارس

حضور بیش از ۱۶۰ شرکت تولیدکنننده در هجدهمین نمایشگاه کشاورزی فارس
علی فرهادی گفت: هجدهمین نمایشگاه کشاورزی فارس از روز سه شنبه؛ بیست اردیبهشت ماه آغاز و تا بیست و سوم اردیبشهت ادامه خواهد داشت.

به گزارش نسیم شیراز، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به برگزاری  هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی فارس، گفت: این  نمایشگاه به جهت کمی و کیفی و نوع برگزاری یکی از نمایشگاه‌های برتر حوزه صنایع کشاورزی در کشور است.

علی فرهادی افزود: این رویداد بزرگ امسال در مساحتی حدود هفده هزار مترمربع نمایشگاهی و ده هزار متر مربع مفید و در شش سالن حافظ، اردیبهشت، بهار، سرو، نرگس،ملاصدرا و  همچنین فضای باز نمایشگاهی برگزار می گردد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس تصریح نمود: نمایشگاه کشاورزی  با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت تولید کننده مطرح کشور و نمایندگان شرکت های خارجی دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: نکته حاِئز اهمیت در نمایشگاه هجدهم، همفکری و تبادل نظر بین تولید کنندگان با علاقه مندان و همچنین شرکت های دانش بنیان  است به طوری که در این نمایشگاه بخش ویژه شرکت های دانش بنیان هم پیش بینی گردیده است.

فرهادی  با بیان اینکه هیئت های تجاری از کشوررهای مختلف در این نمایشگاه حضور خواهند داشت،گفت: شرکت‌هایی از استان‌های فارس، تهران، اصفهان، قزوین، یزد، خراسان رضوی،کرمان،قم،بوشهر،گلستان و کردستان و دیگر استان ها در این رویداد حضور خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با تاکید بر اینکه  استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای بازدید از این نمایشگاه همچنان الزامی است،افزود: بهره بردارن بخش کشاورزی، علاقه‌مندان، متخصصان و فعالان حوزه بخش کشاورزی می‌توانند از روز بیستم تا بیست و سوم اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در شهرک گلستان شیراز بازدید نمایند.

روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی