تاریخ انتشار : شنبه 17 اردیبهشت 1401 - 14:00
کد خبر : 928

شهردار صدرا:

خط کشی ۱۱۰هزار متر از معابر سطح شهر صدرا

خط کشی ۱۱۰هزار متر از معابر سطح شهر صدرا
بهزاد پرنیان: طرح خط‌کشی 18 معبر در سطح شهر صدرا به طول بیش از 110 هزار متر در حال اجرا می باشد.

به گزارش نسیم شیراز، شهردار صدرا خط‌کشی معابر و خیابان‌ها را در کاهش حوادث رانندگی، ایمنی شهروندان و روان‌سازی ترافیک مهم دانست و اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت عبور و مرور شهروندان، عملیات خط‌کشی محوری معابر شهری با بودجه ای بیش از  ۷۵۰ میلیون تومان و به طول بیش از ۱۱۰ هزار متر که شامل  هجده  معبر در سطح شهر صدرا می باشد، آغاز گردیده است.

پرنیان با بیان اینکه خط‌کشی معابر و خیابان‌های شهر، زیبایی شهر را دوچندان می‌کند،گفت:  استفاده از رنگ‌هایی با استاندارد روز و قابل رویت بودن از ویژگی‌های مهم خط‌کشی‌های خیابان‌های سطح شهر است و در سال جاری برنامه‌ریزی مناسبی برای خط‌کشی سرعت‌کاه‌ها و خیابان‌ها در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود:  وضعیت آب‌وهوا، وجود گردوغبار، اصطکاک لاستیک خودروها با سطح خیابان و جنس سنگدانه‌های آسفالت از جمله علل کم‌رنگ یا محو شدن کامل خط‌کشی‌های معابر در فصول مختلف سال می باشد.

شهردار صدرا با اشاره به اینکه بهسازی خط‌کشی‌های خیابان‌ها ، معابر و مسیرهای عابر پیاده‌ بر اساس نیازسنجی سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری صدرا در بازدیدهای مستمر از نواحی و مناطق و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته است، تصریح نمود: این طرح  باهدف تأمین زیرساخت‌ روان‌سازی ترافیک، افزایش ضریب ایمنی تردد سواره و پیاده و به حداقل رساندن  حوادث رانندگی  در حال انجام است.

روابط عمومی شهرداری صدرا

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی