تاریخ انتشار : جمعه 16 اردیبهشت 1401 - 23:30
کد خبر : 921

توصیه های ایمنی اورژانس فارس در هنگام وزش تندباد

توصیه های ایمنی اورژانس فارس در هنگام وزش تندباد
دکتر محمدجواد مرادیان گفت: اجسام معلق و سنگین مانند مجسمه، گلدان و اشیاء رها شده در محوطه بالکن ها، قرنیز پنجره‌ها و پشت بام‌ها راجمع‌آوری نمائید.

به گزارش نسیم شیراز،رئیس اورژانس فارس در رابطه با وزش باد شدید در استان و الزام  رعایت نکات ایمنی توسط  شهروندان هنگام وزش شدید باد، گفت:در صورت خارج شدن از خانه، از بسته بودن در و پنجره اطمینان حاصل نمائید.

دکتر محمدجواد مرادیان ادامه افزود: اگر در خیابان هستید، در صورت وزش باد شدید خود را به یک سرپناه امن و مطمئن برسانید، از قرار گرفتن در کنار درختان کهنسال و ساختمان‌های در حال ساخت، که احتمال سقوط اجسام و مصالح ساختمانی وجود دارد جدا خودداری نمائید.

وی ادامه داد: با توجه به احتمال سقوط و پارگی کابل و سیم‌ها، از قرار گرفتن در کنار دکل‌ها و تیر‌های قدیمی برق و کابل‌های برق خودداری نمائید.

دکتر مرادیان با اشاره به اینکه در ایام بهاری طی چند دقیقه شرایط جوی تغییر می‌کند، تصریح نمود: از نشستن دربستر رودخانه‌ها  که می‌تواند ظرف چند دقیقه جریان آب شدید را در خود جای دهد،بپرهیزید.

رئیس اورژانس فارس خاطر نشان نمود: اگر مردم  در این ایام قصد سفر دارند حتما از سلامت خودرو خود اطمینان حاصل کرده و مطمئن باشند که در قسمت ترمز، برف پاکن، چراغ‌ها و سایر بخش ها نقصی وجود ندارد.

وی در انتها گفت: در صورت بروز هر گونه مشکل و نیاز به خدمات فوریت های پزشکی، با شماره گیری ۱۱۵ از خدمات امدادی فوری بهره مند شوید

انتهای پیام/ اورژانس فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی