تاریخ انتشار: سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 - 12:20

همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر،مسئولین شمال غرب شیراز پیام تبریک صادر نمودند.

به گزارش نسیم شیراز، رئیس مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع)، مدیر کل  راه آهن فارس، شهردار صدرا و رئیس شورای اسلامی شهر صدرا  در پیام های جداگانه ای  فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

متن پیام سید محمد مهدی اصلانی،رئیس مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع):

بسم الله الرحمن الرحیم

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت                        صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

عید فطر پایان رمضان نیست؛ بلکه عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است، چونان ققنوسی که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود و رمضان کوره ای است که منیّت انسان را می سوزاند و آدمی نو با جانی تازه از آن سر بر می آورد.

اینجانب فرا رسیدن عید بزرگ فطر را با همه معرفت و زیبایی هایش برتمامی روزه داران و مسلمین جهان به ویژه کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) تبریک و تهنیت عرض می کنم.

متن پیام مهرداد انصاری  مدیر کل راه آهن فارس:    

بسم الله الرحمن الرحیم

 سلام علیکم

اینک نسیم نویدبخش برکات الهی در عید سعیدفطر ظهور کرده و درهای رحمت و غفران الهی بیش از هر زمان دیگربر روی بندگان گشوده شد.خدای سبحان را شاکریم که فرصتی عطا فرمود تا رمضانی دیگر را بر آستانش سر به سجده گذاریم و دست دعا بر عرش ملکوتیش برآریم و طلب رحمت نماییم تا در پناه قرب حضرتش مسیر رستگاری را بپیماییم. اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه آفریدگار مهربان ، عید سعید فطر  را  بر تمامی مسلمین به ویژه همکاران عزیزم تبریک عرض می نمایم. امیدوارم که حقیقت این ماه عزیز را درک و به محتواى آن عمل کنید و در گفتار و کردار به کار گیرید و به آن ها جامه عمل بپوشانیم.

متن پیام رئیس شورای اسلامی و  شهردار صدرا 

بسم الله الرحمن ارحیم
ماه مبارک رمضان فرصتی گرانقدر بود تا بندگان صالح خدا روح زنگار گرفته از عادات دنیوی را در چشمه جوشان فیض حضرت حق بشویند و در شب‌های قدر، تسبیح فرشتگان را به گوش جان بشنوند و در سایه دستورات حیات بخش قرآن کریم، از تغافل و دنیازدگی آزاد شوند. خدای را سپاس که بار دیگر توفیق حضور در ضیافتش را در ماه مبارک رمضان نصیب همه ما فرمود.

اینجانبان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمین جهان به ویژه مردم متدین شهر صدرا از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.
پرنیان شهردار صدرا _ فیروزمند رئیس شورای اسلامی شهر صدرا

خروج از نسخه موبایل