تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 - 12:20
کد خبر : 845

پیام تبریک مسئولین به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک مسئولین به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر
همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر،مسئولین شمال غرب شیراز پیام تبریک صادر نمودند.

به گزارش نسیم شیراز، رئیس مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع)، مدیر کل  راه آهن فارس، شهردار صدرا و رئیس شورای اسلامی شهر صدرا  در پیام های جداگانه ای  فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

متن پیام سید محمد مهدی اصلانی،رئیس مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع):

بسم الله الرحمن الرحیم

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت                        صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

عید فطر پایان رمضان نیست؛ بلکه عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است، چونان ققنوسی که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود و رمضان کوره ای است که منیّت انسان را می سوزاند و آدمی نو با جانی تازه از آن سر بر می آورد.

اینجانب فرا رسیدن عید بزرگ فطر را با همه معرفت و زیبایی هایش برتمامی روزه داران و مسلمین جهان به ویژه کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) تبریک و تهنیت عرض می کنم.

متن پیام مهرداد انصاری  مدیر کل راه آهن فارس:    

بسم الله الرحمن الرحیم

 سلام علیکم

اینک نسیم نویدبخش برکات الهی در عید سعیدفطر ظهور کرده و درهای رحمت و غفران الهی بیش از هر زمان دیگربر روی بندگان گشوده شد.خدای سبحان را شاکریم که فرصتی عطا فرمود تا رمضانی دیگر را بر آستانش سر به سجده گذاریم و دست دعا بر عرش ملکوتیش برآریم و طلب رحمت نماییم تا در پناه قرب حضرتش مسیر رستگاری را بپیماییم. اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه آفریدگار مهربان ، عید سعید فطر  را  بر تمامی مسلمین به ویژه همکاران عزیزم تبریک عرض می نمایم. امیدوارم که حقیقت این ماه عزیز را درک و به محتواى آن عمل کنید و در گفتار و کردار به کار گیرید و به آن ها جامه عمل بپوشانیم.

متن پیام رئیس شورای اسلامی و  شهردار صدرا 

بسم الله الرحمن ارحیم
ماه مبارک رمضان فرصتی گرانقدر بود تا بندگان صالح خدا روح زنگار گرفته از عادات دنیوی را در چشمه جوشان فیض حضرت حق بشویند و در شب‌های قدر، تسبیح فرشتگان را به گوش جان بشنوند و در سایه دستورات حیات بخش قرآن کریم، از تغافل و دنیازدگی آزاد شوند. خدای را سپاس که بار دیگر توفیق حضور در ضیافتش را در ماه مبارک رمضان نصیب همه ما فرمود.

اینجانبان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمین جهان به ویژه مردم متدین شهر صدرا از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.
پرنیان شهردار صدرا _ فیروزمند رئیس شورای اسلامی شهر صدرا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی