تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 - 11:39
کد خبر : 825

برای اولین بار همزمان با ماه مبارک رمضان:

توزیع ۵۰ هزار قرص نان طی ۱۳ مرحله در شهرک قصرقمشه

توزیع ۵۰ هزار قرص نان طی ۱۳ مرحله در شهرک قصرقمشه
مسئول مرکز نیکوکاری و گروه جهادی شهید چراغی گفت: پنجاه  هزار قرص نان طی سیزده روز و  با اعتبار بیست و دو میلیون و پانصد هزار تومان در ایام ماه  مبارک رمضان در شهرک  قصرقمشه  توزیع گردید .

به گزارش نسیم شیراز، برای اولین بار همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، اعضای گروه جهادی پایگاه شهید چراغی ومرکز نیکوکاری شهدای قصرقمشه به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده، اقدام  به توزیع  نان صلواتی در شهرک قصرقمشه نمودند.

مسئول مرکز نیکوکاری و گروه جهادی شهید چراغی در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری نسیم شیراز با تاکید بر اهمیت کمک به همنوعان در اسلام ،گفت: در واقع انفاق و دستگیری از دیگران یکی از دستورات دینی مسلمانان است  که خداوند  هم در قرآن کریم هر جا دستور به نماز می‌دهد به دنبال آن به زکات و دستگیری از دیگران نیز اشاره نموده است.

یعقوب جوشکی افزود: در همین راستا در ماه مبارک رمضان با مشارکت  پنجاه نفر از خیرین شهرک قصرقمشه، خیرات و  نذورات به مبلغ بیست و دو میلیون و پانصد هزار تومان  برای توزیع نان صلواتی جمع آوری گردید.

وی با اشاره به اینکه در هر مرحله یکی از نانوایی های شهرک توسط گروه جهادی و  مرکز نیکوکاری اجاره می شد،خاطر نشان نمود: در روز های مختلف ماه مبارک رمضان،سیزده مرحله توزیع نان صلواتی صورت گرفت  و  در هر مرحله  تقریبا چهار هزار و مجموعا در کل ماه  پنجاه هزار قرص نان  توزیع شد.

جوشکی در پایان صحبت هایش با بیان اینکه اجاره نانوایی وپخش نان صلواتی بین نیازمندان مورد تشویق و حمایت  اهالی محل قرار گرفته است،گفت: کلیه همشهریان و خیرین می توانند کمک های مالی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۹۱۲۰۶ به نام مرکز نیکوکاری شهدای قصرقمشه واریز نمایند.

گفتنی است مرکز نیکوکاری و گروه جهادی شهید چراغی شهرک قصرقمشه، فعالیت  های گسترده ای به ویژه در ایام کرونا در حمایت از نیازمندان با  تهیه  بسته های غذایی و حمایتی در زمان ها  و مناسبت  های مختلف داشته است.

انتهای پیام/ م

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی