تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 18:34
کد خبر : 800

سرپرست شرکت عمران شهر صدرا:

تعیین تکلیف وضعیت پروژه بزرگراه قره‌پیری در دیدار با استاندار فارس

تعیین تکلیف وضعیت پروژه بزرگراه قره‌پیری در دیدار با استاندار فارس
عزیزاله روشن در پی بازدید از پروژه بزرگراه شیراز-صدرا از مسیر تنگ قره‌پیری،گفت:به زودی شرکت عمران شهر صدرا، شهرداری شیراز ،اداره کل راه و شهرسازی فارس و شهرداری صدرا در خصوص تعیین تکلیف این پروژه با استاندار فارس جلسه ای خواهند داشت.

به گزارش نسیم شیراز، سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا در پی بازدید از پروژه بزرگراه شیراز-صدرا از مسیر تنگ قره‌پیری،گفت: متاسفانه عوامل متعددی مانند وجود معارضین در دو مقطع از مسیر، برای مدتی اجرای پروژه را به تأخیر انداخت که با یاری خداوند طی هفته های گذشته با اعمال ماده ۹ و با همکاری دادستان و معاونین، این مقاطع آزاد و پروژه مجدداً فعال گردید.

عزیزاله روشن با اشاره به اینکه در طول اجرای پروژه، در برخی مقاطع مجبور به تغییر نقشه مسیر راه شدیم، خاطر نشان نمود: وجود مناطق کوهستانی در طول مسیر و برخی فعالیت ها از جمله ایمن سازی و تحکیم قنات‌ها،باعث کند شدن روند اجرای پروژه شده بود اما در حال حاضر پروژه مانعی ندارد و تقریباً تا سه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی با تصریح اینکه آزادسازی و احداث بخشی از پروژه بر عهده شهرداری شیراز است، افزود: عملیات اجرایی پروژه بزرگراه شیراز-صدرا از مسیر تنگ قره‌پیری با شرکت عمران صدرا می باشد اما آزادسازی کیلومتر صفر تا ۳۰۰+۴ مسیر و همچنین آزادسازی و اجرای تقاطع بلوار محلاتی بر عهده شهرداری شیراز می باشد که در دست تهیه طرح جهت اجرا می باشد.

سرپرست شرکت عمران صدرا این پروژه را یکی از پروژه های حساس استان دانست و افزود: این پروژه، سهل الوصول ترین پروژه اتصال شهر صدرا به شیراز از لحاظ ایمنی و مسافت است.

گفتنی است پروژه بزرگراه شیراز-صدرا از مسیر تنگ قره‌پیری به طول ده و نیم کیلومتر و عرض چهل و چهار متر بوده که شامل سه خط تندرو رفت و برگشت و دو خط BRT( اتوبوس تندرو)است. عملیات اجرایی این پروژه از بهمن ماه سال ۹۹ آن آغاز گردیده و تاکنون ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر با ۸۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۵۰ نفر نیروی اجرایی در خال فعالیت می باشد.

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی