تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401 - 23:43
کد خبر : 789

پیام تبریک شهردار صدرا به مناسبت روز ملی شوراها

پیام تبریک شهردار صدرا به مناسبت روز ملی شوراها
شهردار صدرا به مناسبت روز ملی شورا،پیامی صادر نمود.

به گزارش نسیم  شیراز،به نقل از روابط عمومی شهرداری صدرا، شهردار صدرا طی پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز شورا ها ، از تعامل و همکاری ارزنده اعضای شورای اسلامی شهر صدرا  قدردانی نمود.

متن پیام  بدین شرح است:

و امرهم شورا بینهم”

نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراهای شهر و روستا به عنوان نهادی مردمی، نمونه بارز مردم سالاری، خرد جمعی، زمینه ساز تحقق اراده عمومی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خود می باشد.

مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست. بنا به فرمایش پیامبر اعظم (ص) « هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند».

شورای اسلامی شهر نهادی مقدس است که نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و ریشه در تعالیم دین مبین اسلام دارد. با تاسیس شورای اسلامی شهر فرآیند واگذاری امور به مردم و نقش آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، عینیت یافت.

اینجانب این روز را به همه ی اعضای محترم شوراها که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر تلاش می نمایند تبریک و تهنیت عرض می نمایم. بر خود وظیفه می دانم از پیگیری، تلاش، مساعدت و راهنمائی های ارزنده اعضای شورای اسلامی شهر صدرا در پیشبرد اهداف شهر و شهرداری که یقیناً حاصل همدلی و همکاری مضاعف بین اعضا بوده، تقدیر و تشکر نمایم.

بهزاد پرنیان، شهردار صدرا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی