تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 14:40
کد خبر : 784

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:

 نمایشگاه ملی شرکت های دانش بنیان در فارس برگزار می شود

 نمایشگاه ملی شرکت های دانش بنیان در فارس برگزار می شود
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: نمایشگاه ملی شرکت های دانش بنیان در فارس برگزار می شود و مهمترین چالش پیش روی برگزاری این رویداد، دغدغه مالی است.

به گزارش نسیم  شیراز، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، در نشست هماهنگی نمایشگاه  تخصصی “تولید ایرانی-دانش بنیان” با اشاره به برگزاری نمایشگاه تلفیقی با حضور برترین های صنایع بزرگ و کوچک با محوریت دانش بنیان به نحو شایسته و در تراز ملی،گفت: این امر  تاکید استاندار محترم است تا با خلق رویدادی شایسته در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال به عنوان الگوی مناسبی در این حوزه برای سایر استان ها قرار گیرد.

علی فرهادی با تاکید بر ضرورت ایجاد فرصت برای حضور تولیدکنندگان برتر کشوردر این نمایشگاه  تخصصی ،تصریح نمود: تولید کنندگان باید ضمن معرفی توانمندی های خود، ارتباط و آشنایی لازم  بر اساس نیاز خود را با  سایر صنایع نیز   ایجاد نمایند.

وی افزود: تولید کنندگان  با تنظیم تفاهم نامه و قرار داد برای  تامین نیازهای تولیدی خود در صنایع مختلف اقدام  نمایند و چرخه ارتباط تولید و صنعت با دانش و تخصص تکمیل شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با بیان اینکه نتیجه انعقاد قرارداد و تفاهم نامه در این نمایشگاه ها می تواند کمک به شکوفایی علمی و اقتصادی کشور باشد، گفت: این اتفاق موجب دلگرمی جوانان صاحب علم و دانش می شود تا با انگیزه در حوزه های کاری و علمی خود به شکوفایی برسند.

علی فرهادی گفت: زمان برگزاری نمایشگاه شرکت های دانش بنیان بیست و هشتم تا سی و یکم خرداد ماه تعیین شده است که در صورت هم افزایی و  حمایت، با مشارکت و همکاری استانداری، سازمان صمت،پارک علم و فناوری،اتاق بازرگانی،شرکت شهرک های صنعتی و سایر دستگاه های که متعاقبا اعلام خواهد شد در زمان تعیین شده برگزار خواهد شد.

وی مسولیت پذیری و همکاری کامل و جهادی دستگاه ها و سازمان های مرتبط دولتی و خصوصی در برنامه ریزی ، اجرا و تامین هزینه ها را مهمترین موضوع در برگزاری این نمایشگاه دانست و افزود: دستگاه ها  و  سازمان ها باید ضمن اطلاع رسانی و حمایت های لازم،شرایط حضور تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه های مرتبط با ماموریت سازمانی خود را فراهم نمایند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در پایان  صحبت  هایش گفت: برای نمایشگاه  تخصصی “تولید ایرانی-دانش بنیان” ،یازده هزار متر مربع فضای کلی با بیش از پنج هزار و سیصد متر فضای مفید، شامل سالن های حافظ،ملاصدرا و اردیبهشت پیش بینی شده است.

منبع خبر:روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی