تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 - 23:16
کد خبر : 645

شهردار صدرا خبر داد:

کاهش ۳۰ درصدی عوارض شهرداری صدرا در اردیبهشت ماه

کاهش ۳۰ درصدی عوارض شهرداری صدرا در اردیبهشت ماه
بهزاد پرنیان با اشاره به اجرای طرح تخفیف تا 30 درصد، گفت: با پیشنهاد شهرداری و با ابلاغ مصوبه شورای اسلامی شهر صدرا، به منظور ایجاد شرایط جهت رفاه حال شهروندان، طرح تخفیف عوارض اعمال می‌شود.

به گزارش نسیم شیراز، به نقل از روابط عمومی شهرداری صدرا ، بهزاد پرنیان با اشاره به کاهش عوارض شهرداری گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه  تا انتهای آن، شهروندانی که برای پرداخت نقدی عوارض خود اقدام نمایند، مشمول تخفیف خواهند شد.

وی افزود: عوارض ملی(عوارض نوسازی، عوارض سالیانه خودرو)، جرائم کمیسیون ماده صد ، بهای خدمات تبصره ۳ ماده ۱۰۱ قانون شهرداری ها، هزینه مشارکت در ساخت پارکینگ عمومی و آراء کمیسیون ماده ۷۷ سال قبل از سال  ۱۴۰۱  که مبلغ در آن ذکر گردیده، مشمول کاهش عوارض و بهای خدمات این ماده نمی گردند.

وی خاطرنشان نمود: تخفیف عوارض شامل آن دسته از شهروندانی است که بدهی خود را به صورت نقدی و یک جا پرداخت کنند، همچنین مهلت بهره‌مندی از کاهش ۳۰ درصدی محدود و غیر قابل تمدید است و این اقدام تنها در راستای اتخاذ سیاست‌های حمایتی و تشویقی برای رونق ساخت و سازهای شهر صدرا انجام شده است.

دکتر پرنیان با تاکید بر اینکه  این تخفیف ها برای شهروندان و فعالان صنعت ساختمان یک فرصت اثربخش چند سویه است، افزود: سرمایه گذاران و فعالان مسکن می توانند با استفاده از تخفیف ها، از هزینه های خود بکاهند و مدیران شهری نیز با تکیه بر منابع مالی به دست آمده با دستی بازتر امور شهر را برنامه ریزی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی