تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 بهمن 1401 - 9:50
کد خبر : 1978

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:

برگزاری نمایشگاه بین المللی و تخصصی طلا و جواهرات

برگزاری نمایشگاه بین المللی و تخصصی طلا و جواهرات
علی فرهادی گفت: ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی طلا،نقره، جواهر و گوهر سنگ ها تا 7 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه دارد.

به گزارش نسیم شیراز، علی فرهادی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با  اشاره  به  برگزاری نمایشگاه طلا و  جواهرات، گفت:یکی از ویژگی های بارز این صنعت، ماهیت هنری آن است که آن را تبدیل به هنر،صنعت طلا و جواهر نموده است که تلفیقی از صنعت و تکنولوژی با هنر صنایع دستی و زیبایی ها منجر به خلق آثار فرهنگی نفیس و ارزشمند می شود.

علی فرهادی با بیان اینکه ایران بر خلاف سابقه چند هزار ساله، در بخش تولید و صادرات این صنعت از جایگاه لازم در جهان برخوردار نمی باشد، ادامه داد: با پر رنگ شدن نقش دانش بنیان ها و استفاده از دست آورد های علمی و فنی در مراحل مختلف، می توان قدرت رقابت و حضور در بازارهای جهانی را برای این هنرصنعت فراهم کرد.

وی افزود: در این دوره ۴۷ شرکت کننده در حوزه های ابزار آلات و تجهیزات مرتبط،مراکز آموزشی،سنگ های قیمتی و تولیدکنندگان صندوق های ایمنی حضور دارند.

فرهادی در ادامه  صحبت هایش تصریح نمود: این نمایشگاه در مساحت ۶ هزار متر مربعی و با حضور فعالان این عرصه از استان های فارس،تهران،آذربایجان شرقی،اصفهان،مازندران،خراسان رضوی و شهرهای مشکین شهر و تربت حیدریه برپا شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس  در پایان گفت:  علاقه مندان تا روز جمعه هفتم بهمن ماه فرصت دارند،پس از دریافت بلیط از وبگاه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس  از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این عناوین نمایشگاهی بازدید نمایند.

 

انتهای پیام/ م

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی