تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 - 17:33
کد خبر : 1943

فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

کشف ۱۴۵۰ کیلو تریاک طی عملیات مشترک پلیس در فارس

کشف ۱۴۵۰ کیلو تریاک طی عملیات مشترک پلیس در فارس
سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و فرماندهی انتظامی فارس، ۱۴۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد

به گزارش نسیم شیراز، فرمانده انتظامی فارس امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح مبارزه با سوداگران مرگ، گفت:  بامداد امروز سوم بهمن‌ماه، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی قاچاقچی با ۲ دستگاه کامیون در محور داراب-شیراز در حال انتقال یک محموله تریاک هستند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و شهرستان‌ داراب پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت موفق شدند هر دو دستگاه کامیون در حالی که در کنار جاده توقف کرده بودند را شناسایی و رانندگان را دستگیر نمایند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از انتقال ۲ خودرو به مقر انتظامی، در بازرسی از آنها یک تن و ۴۵۰ کیلوگرم تریاک که از استان‌های شرقی کشور بارگیری شده و در حال انتقال به مناطق مرکزی بود، کشف شد.

حبیبی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک دستگاه وانت نیسان که اسکورت این محموله بود را نیز توقیف و راننده آن را دستگیر کنند، گفت: هر ۳ راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

به نقل از ایسنا فارس،فرمانده انتظامی استان فارس در پایان  صحبت هایش گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند با انعکاس موارد مشکوک به پلیس، به خادمان نظم و امنیت کمک نمایند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی