تاریخ انتشار : یکشنبه 2 بهمن 1401 - 12:18
کد خبر : 1935

هیئت‌رئیسه و منشی‌ اول‌ شورای شیراز:

ضعف هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان در پروژه زیرگذر گویم

ضعف هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان در پروژه زیرگذر گویم
خواست خدایی گفت: با وجود تلاش شبانه روزی شورای شهر و شهرداری جهت اجرای هر چه سریعتر پروژه،  ضعف هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان نیز وجود دارد.
به گزارش نسیم شیراز،افسانه خواست‌خدایی‌ عضو هیئت‌رئیسه و منشی‌ اول‌ شورا  با  اشاره به گوشه‌ای‌ از‌ اقدامات‌انجام شده در ۹ ماهه نخست‌ امسال توسط شورای‌شهر این شهرستان‌ گفت: اجرای طرح زیرگذرگویم‌ در راستای‌‌ معضلات ترافیکی شمال غرب شیراز یکی از پروژه‌های مهم است که علاوه بر رفع مشکلات شهری موجب اتصال استان‌های اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد و فارس به یکدیگر می‌شود و برای رونق و شکوفایی اقتصادی مردم محروم این منطقه لازم است به صورت یک طرح اقتصادی به اجرا درآید.
خواست خدایی با  تاکید بر اینکه طرح اجرای زیرگذر شهرک گویم در راستای رفع معضلات ترافیکی شمال غرب در حال انجام  است، افزود: این  پروژه  به طول۱/۶ کیلومتر دردو سطح اجرا می شود  که مسیر رفت‌وبرگشت بین شهری در زیر گذر احداث  و مسیر دسترسی محلی نیز در هم سطح اجرای می‌شود  و مدت اجرای پروژه حدود ۲۵ ماه خواهد بود.
وی در ادامه  صحبت هایش با اشاره به اینکه  این پروژه با هدف احیای بافت شهری گویم در حال اجرا است، گفت: با توجه به انتقال ترافیک به زیر گذر،ایجاد مسیر دسترسی به بزرگراه جدید شیراز-اصفهان و رفع معضل ترافیکی مسیر ورودی شهر در محور بین استانی فارس و کهگیلویه و بویراحمد از دیگر اهداف این  پروژه می باشد.
عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر شیراز در ادامه  صحبت هایش افزود: این زیرگذر شامل ۳خط رفت و۳ خط برگشت با تهویه طبیعی بوده و  همچنین شامل روگذر با  ۲خط رفت و ۲ خط برگشت برای دسترسی محلی با دورگرد است.
وی خاطر نشان کرد: مبلغ کل این پروژه در قرارداد اولیه ۵۶۰میلیارد تومان بوده که مبلغ ۱۱ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
خواست خدایی در پایان  صحبت هایش با  اشاره  به اینکه پیمانکار این پروژه،  شرکت ایستاب قرارگاه خاتم الانبیا(ص) است، گفت: با وجود تلاش شبانه روزی شورای شهر و شهرداری جهت اجرای هر چه سریعتر پروژه،  قابل ذکر است مشکلات پروژه مانند موارد جابجایی خطوط تاسیسات و ضعف هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان نیز وجود دارد.
انتهای پیام/ م
منبع: شیرازه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی