تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دی 1401 - 9:57
کد خبر : 1918

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:

مشارکت بیش از ۱۲۲ شرکت تولیدی در نمایشگاه مبل شیراز

مشارکت بیش از ۱۲۲ شرکت تولیدی در نمایشگاه مبل شیراز
علی فرهادی گفت: بیش از 122 شرکت تولیدی در سی و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان مبل شیراز  شرکت کرده اند.

به گزارش نسیم  شیراز، علی فرهادی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با  تاکید  بر اینکه نمایشگاه حوزه مبلمان به‌دلیل تاثیر زیاد بر حوزه اشتغال و توسعه صادرات از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: سی و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان به مدت پنج روز از روز دوشنبه ۲۶ دی ماه  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار نموده است.

علی فرهادی با بیان اینکه مبلمان تولیدی ایران مزیت رقابتی بالایی نسبت به سایر کشورها دارد، افزود: در واقع ایران در این حوزه از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و این قابلیت را دارد  تا بتواند در کنار صدور نفت، گاز یا محصولات پتروشیمی، به یک کشور مهم در منطقه برای صادرات این محصول تبدیل شود.

وی گفت: به طور قطع هر نمایشگاهی بخصوص در این سطح می تواند فرصت های مناسبی را برای بازاریابی و فروش و همچنین برندسازی فراهم آورد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس  با بیان اینکه ۱۲۲ شرکت از استان های مختلف کشور در این نمایشگاه حضور دارند، تصریح نمود: در این نمایشگاه تخصصی و بزرگ حوزه مبلمان، اهالی این صنعت اعم از واحد های تولیدی و فروشندگان این محصولات در یک مکان خاص گرد هم آمده اند تا ظرفیت ها و توانمندی ها، به شکلی موثر دیده شوند که موجب رشد و شکوفایی و رونق این صنعت می شود.

فرهادی در ادامه  صحبت هایش گفت: نمایشگاه مبل در مساحت بیش از ۱۵ هزار متر مربع در سالن های حافظ،سرو،بهار،نرگس، ملاصدرا و اردیبهشت برپا شده است.

به  نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ می باشد  و علاقه مندان تا روز جمعه سی ام دی ماه فرصت دارند از این عناوین نمایشگاهی بازدید  نمایند.

 

انتهای پیام / م

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی