تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 دی 1401 - 9:21
کد خبر : 1887

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:

شروع به کار نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی

شروع به کار نمایشگاه گردشگری و  صنایع  دستی
علی فرهادی گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به همراه ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی قهوه،دمنوش ها و صنایع وابسته از دیروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار نموده است.

به گزارش نسیم شیراز، علی فرهادی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با  اشاره  به  برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به همراه ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی قهوه،دمنوش ها و صنایع وابسته  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس، گفت: گردشگری و صنایع دستی دو حوزه مستقل اما مکمل و گره خورده در یکدیگر هستند که می توانند اقتصاد و فرهنگ یک کشور رابه حرکت در آورند.

علی فرهادی با بیان اینکه این عناوین نمایشگاهی در مساحت پانزده هزار متری سالن های حافظ،سرو،بهار، نرگس و ملاصدرا در حال برگزاری است، ادامه داد:توفیق و پیشرفت حوزه های صنایع دستی و گردشگری مستقیما در رشد و توسعه دیگری اثر می گذارد.

وی افزود: از ویژگی های بارز هر دو حوزه ، ماهیت فرهنگی و هنری آنها می باشد که معرف فرهنگ، هنر و تاریخ کشور ها و ملت ها هستند و تاثیر مستقیم در مبادلات و ارتباطات فرهنگی ملت ها دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به اینکه ۱۹۴ شرکت کننده در این نمایشگاه ها حضور دارند، تصریخ نمود: فعالان گردشگری و صنایع دستی از ۲۷ استان کشور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی این دوره حضور دارند که از این جهت یک حضور قابل توجه است.

فرهادی در ادامه  صحبت هایش گفت: نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته هم با حضور ۳۵ شرکت کننده از  استان های فارس،تهران،قم،البرز،آذربایجان شرقی و کرمانشاه در سالن سرو و بهار سایت نمایشگاهی فارس برپاست.

وی افزود: قهوه و محصولات فراوری، تجهیزات و ماشین آلات کافه و رستوران و معرفی انواع نوشیدنی ها و دمنوش ها عمده زمینه فعالیت مشارکت کنندگان است.

به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، فرهادی در پایان  صحبت  هایش یاد آور شد: علاقه مندان تا روز جمعه، بیست و سوم دی ماه، از ساعت ۱۶ الی ۲۱ فرصت دارندپس از دریافت بلیط از سایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir از این عناوین نمایشگاهی بازدید  نمایند.

 

انتهای پیام/ م

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی