تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 14:05
کد خبر : 1714

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:

اولویت نمایشگاه فارس،دانش بنیان کردن صنایع مختلف است

اولویت نمایشگاه فارس،دانش بنیان کردن صنایع مختلف است
علی فرهادی گفت: گذاشتن فضاهای نمایشگاهی ویژه در اختیار شرکت های دانش بنیان، نشان  از توجه  ویژه نمایشگاه  فارس به  شرکت های دانش بنیان است.

به گزارش نسیم شیراز،  مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با  اشاره  به  برگزاری  یازدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و تجهیزات وابسته به همراه سیزدهمین نمایشگاه مصالح، تجهیزات و فناوری های ساختمان و هفتمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابر و صنایع و تجهیزات وابسته  در سایت نمایشگاهی فارس، گفت: از آنجا که نمایشگاه ها پیشران اقتصادی و توسعه هر کشور هستند،تلاش شده است در حوزه صنعت ساختمان و  صنایع وابسته با گرد همایی برترین های این حوزه، گام بلندی در رونق این صنعت مهم در کشور برداشته شود.

علی فرهادی با اشاره به حضور ۸۹ شرکت تولیدکننده در این نمایشگاه، تصریح نمود: مهم ترین اولویت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس کمک به دانش بنیان کردن حوزه اقتصاد و صنعت است و  این  امر  را با  گذاشتن فضاهای نمایشگاهی ویژه در اختیار  شرکت های دانش بنیان در سال جاری نشان داده ایم.

وی افزود: شرکت کنندگان در این  نمایشگاه  از استان های تهران،آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،کرمان،خراسان رضوی،اصفهان، قزوین،یزد، مازندران و گلستان هستند.

علی فرهادی در ادامه  صحبت هایش گفت: : عمده زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این  نمایشگاه مصالح، آسانسور،درب، پنجره، شیر آلات،سنگ های تزیینی و لوله و اتصالات است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با  اشاره  به  اینکه  این عناوین نمایشگاهی در مساحت ۱۲ هزار متری سالن های حافظ، بهار و سرو بر پا شده است، یادآور شد:  در این نمایشگاه نسبت به دوره گذشته هم از جهت مساحت و هم از لحاظ  تعداد شرکت کنندگان رشد قابل توجهی بوده  است.

به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، علی فرهادی در پایان  صحبت  هایش خاطر نشان کرد:  این نمایشگاه تا روز جمعه نهم دی ماه پذیرای بازدیدکنندگان، علاقه مندان و متخصصان این حوزه خواهد بود.

 

انتهای پیام/ م

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی