تاریخ انتشار : سه شنبه 6 دی 1401 - 0:46
کد خبر : 1689

دعوتیم به مهمانی شهدای گمنام

دعوتیم به مهمانی شهدای گمنام
مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۰ شهید دفاع مقدس فردا در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش نسیم شیراز،لطف الله شیبانی فرماندار شیراز گفت:  آیین تشییع پیکر مطهر ۱۰ شهید دوران  دفاع مقدس  روز سه شنبه شش دی ماه  همزمان با شهادت فاطمه زهرا (س) راس ساعت ۹ صبح از میدان ارم شیراز آغاز و به سمت میدان دانشجو ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پیکر مطهر این  شهدا  در روزهای گذشته وارد استان فارس شده اند که هشت شهید از این شهدا گمنام هستند.

فرماندار شیراز عنوان کرد: پیکر مطهر چهار شهید گمنام سه شنبه بعد از برگزاری آیین تشییع در شیراز، در  استانداری فارس،اداره کل آموزش و پرورش این استان،پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز واقع در شهر جدید صدرا و مجموعه صدرشیمی در منطقه آب باریک شیراز به خاک سپرده خواهد شد.

شیبانی با بیان اینکه پیکر مطهر سایر شهدا نیز سه شنبه بعد از برگزاری آیین تشییع در شیراز به سایر شهرستان های استان فارس برای خاکسپاری منتقل می شود،گفت: از عموم مردم و اهالی استان فارس برای حضور در آیین تشییع پیکر مطهر این شهدا در شیراز دعوت می شود.

فرماندار شیراز یادآور شد: پیکرهای شهدا مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ است که به تازگی تفحص شده اند.

در پایان  گفتنی است  پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام، در پردیس دانشگاه  علوم  پزشکی شیراز جنب بیمارستان  سوختگی واقع  در شهر جدید صدرا  تشییع  و  خاک  سپرده  خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی