تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401 - 11:16
کد خبر : 1654

واریز سود سهام عدالت همچنان ادامه دارد

واریز سود سهام عدالت همچنان  ادامه دارد
واریز مرحله نخست سود سهام عدالت از 30 آذر ماه آغاز شده است و مبالغ سود به‌مرور به حساب سهامداران واریز می گردد.

به گزارش نسیم شیراز، واریز مرحله نخست سود سهام عدالت از بامداد دیروز(چهارشنبه)  آغاز شده است و مبالغ سود به‌مرور تا روز شنبه به حساب سهامداران واریز می گردد.

سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارند به‌ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت می‌کنند.همچنین سود علی‌الحساب مرحله  نخست،  به حساب هر دو گروه مستقیم و غیرمستقیم مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود.

گفتنی است  حدود یک میلیون و ۷۳۰ هزار نفر از سهامداران عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبه‌رو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) و یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت sahamedalat.ir در فرایند دریافت سود سهام در مراحل بعدی قرار بگیرند.

محمد باغستانی مدیرعامل سمات(شرکت سپرده گذاری مرکزی و اوراق بهادار و تسویه وجوه) در مورد پرداخت مابقی سود سهام عدالت گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی رایزنی‌های خود را برای دریافت تمام سود مشمولان سهام عدالت انجام خواهند داد و امیدواریم بتوانیم در اواخر اسفندماه امسال باقیمانده سود این گروه از سهامداران را از طریق این شرکت پرداخت کنیم.

شرکت سمات به‌منظور جلوگیری از کلاهبرداری اعلام کرده است: سود سهام عدالت همیشه به‌صورت سجامی برای شما واریز می‌شود و نیاز به مراجعه به هیچ سامانه و یا مکان خاصی نیست و هرگونه پیامک که حاوی لینکی مبنی بر دریافت سود سهام عدالت باشد کلاهبرداری است؛ بنابراین هرگز این‌گونه لینک‌ها را باز نکنید.

صاحبان سهام عدالت که تاکنون سود سهام عدالت سال‌های گذشته را دریافت نکرده‌اند، با مراجعه به نشانی‌های sejam.ir یا sahamedalat.ir نسبت به ثبت‌نام و احراز هویت در این سامانه اقدام کنند تا سود سهام عدالت خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی