تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آذر 1401 - 8:41
کد خبر : 1643

شهردار صدرا:

افزوده شدن ۷ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر صدرا

افزوده شدن ۷ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر صدرا
بهزاد پرنیان گفت: همزمان با هفته حمل و نقل جهت تسهیل تردد شهروندان، 7 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر صدرا اضافه شد.

به گزارش نسیم شیراز، بهزاد پرنیان شهردار صدرا با تبریک روز حمل و نقل و بیان اینکه یکی از زیرساخت های توسعه پایدار، توسعه حمل و نقل عمومی در جهت تسهیل تردد شهروندان و خدمت رسانی به عموم مردم می باشد، تصریح  نمود: مخاطب حوزه حمل نقل درون شهری تقریبا قشر ضعیف جامعه می باشد و این موضوع مسئولیتی فراتر از بعد اجرایی و قانونی برای مجموعه مدیریت شهری از لحاظ عرفی، وجدانی و اجتماعی ایجاد می نماید.

پرنیان افزود: در همین راستا با تایید شورای اسلامی در سال های گذشته مبنا را بر نوسازی و افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی قرار داده و تعداد اتوبوس های شهری  به ۱۵ دستگاه افزایش یافت.

شهردار صدرا  خاطر نشان نمود: امسال با یک سیاست انقلابی در شورا و شهرداری توانستیم از سهمیه اتوبوس های یارانه ای و مساعده دولت ۱۳ دستگاه اتوبوس و ۶ دستگاه ون درون شهری را تامین کنی.

به نقل از روابط عمومی شهردای صدرا، پرنیان با اشاره به اینکه  تعداد ۳ دستگاه اتوبوس دیگر نیز از طریق سهمیه آزاد خریداری خواهد شد، افزود:  جمع اتوبوس های خریداری شده تا پایان سال به ۱۶ اتوبوس افزایش می یابد که از این تعداد تاکنون ۷ دستگاه تحویل شهرداری شده است و مابقی نیز طی ماه های آینده تحویل خواهد شد.

گفتنی است آیین بزرگداشت هفته حمل و نقل با حضور شهردار، رئیس و  اعضای شورای اسلامی، جمعی از معاونین و مدیران شهرداری ، شهروندان و معتمدین محلات شهرصدرا برگزار شد.

 

انتهای پیام/ م

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی