تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 - 21:09
کد خبر : 1640

استقلال ۲- پرسپولیس ۲/ دربی ۹۹ برنده نداشت

استقلال ۲- پرسپولیس ۲/ دربی ۹۹ برنده نداشت
نود و نهمین دربی پایتخت برخلاف بازی‌های قبلی دو تیم، جذاب و پرگل دنبال شد و دو تیم در نهایت به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

به گزارش نسیم  شیراز،  دربی نود و نهم یک بازی هیجان‌ انگیز از آب درآمد و دو تیم نمایشی هجومی و رو به جلو ارائه دادند. ابتدا سرخ‌ها مزد بازی بهتر خود را خیلی زود گرفتند و توانستند به گل نخست برسند اما استقلال پس از گل به خود آمد و توانست با هجوم همه جانبه به گل تساوی برسد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی بهتر آبی‌ها موجب شد مطهری چهارمین گل خود در دربی‌ها را به ثمر برساند اما پس از این گل سرمربیان دو تیم تعویض‌های خود را شروع کردند. در حالی که تصور می‌شد استقلال مدافعان خود را وارد زمین کند اما ساپینتو تمام مهاجمان خود را وارد زمین کرد و پیش از ۱۵ دقیقه پایانی تعویض‌هایش به پایان رسید. اتفاقی که به یحیی کمک کرد تا با استراتژی بهتر باز هم روی ضربات ایستگاهی در آخرین دقایق به گل تساوی برسد و توانست صدر جدول را که چند دقیقه‌ای در اختیار استقلال بود پس بگیرد.

به  نقل از ورزش سه، با این نتیجه طلسم ۵ ساله شکست ناپذیری پرسپولیس در ۹۰ دقیقه‌ی دربی‌ها پابرجا ماند و حالا سرخ‌ها ۱۲ دربی پیاپی است که در ۹۰ دقیقه مغلوب رقیب سنتی خود نشدند.

انتهای پیام/ م

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی