تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 - 15:13
کد خبر : 1632

شهردار منطقه ده شیراز:

مشارکت شهروندان، مهمترین و بهترین روش نگهداری از فضای سبز

مشارکت شهروندان، مهمترین و بهترین روش نگهداری از فضای سبز
سعید معصومی شهردار منطقه ده با حضور جمعی از اهالی و یاوران شورای شهرک شهید بهشتی گفت:  به مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری از  درختان تاکید نمود.

به گزارش نسیم شیراز، سعید معصومی شهردار منطقه ده با تاکید بر  اهمیت مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری درختان و  فضای سبز شهری گفت: یکی از مهمترین و بهترین روش ها برای نگهداری از فضای سبز،  مشارکت شهروندان است چرا که علاوه بر زیبایی محیط و فرح بخش شدن محل سکونت شهروندان ، موجب شور، شوق و حس مسئولیت پذیری اجتماعی نیز می گردد که این از مهمترین اهداف طرح باهم_برای_هم_درخت_بکاریم  می باشد .

❇️ معصومی افزود : در این طرح کارشناسان با توجه به اقلیم آب و هوایی منطقه، درخت های مناسب را انتخاب و برای کاشت به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می دهند.

وی تصریح نمود: همچنین  نحوه نگهداری صحیح از درختان مانند میزان کود دهی، آفت ها و  میزان آبیاری نیز  به شهروندان آموزش داده  می شود.

❇️به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ده شیراز، گفتنی است در هفته آغازین طرح، استقبال شهروندان با بیش از یکصد درخواست پیامکی، تلفنی و حضوری برای کاشت درخت قابل  توجه  بوده  است.

ظرح  باهم_برای_هم_درخت_بکاریم  ویژه شهروندان ساکن در منطقه ۱۰ شهرداری شیراز می باشد و شهروندان می توانند درخواست خود را به شماره ۳۰۰۰۱۳۷۷۱۰ پیامک نمایند.

 

انتهای پیام/ م

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی