تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مهر 1401 - 14:52
کد خبر : 1570

شهردار جدید شیراز معرفی شد

شهردار جدید شیراز معرفی شد
محمدحسن اسدی عضو سابق شورای شهر شیراز پس از طی مراحل قانونی به عنوان شهردار جدید شیراز رسما شروع به کار کرد.

به گزارش نسیم شیراز،استاندار فارس در مراسم معارفه شهردار جدید شیراز گفت: شهردار شیراز علاوه بر ارائه خدمات عمرانی باید به موضوع فعالیت‌های فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشد و با طرح محلات مسجد محور می‌توان این موضوع را توسعه دهد.
ایمانیه افزود: یکی از نیاز‌های استان و شهر شیراز، موضوع توسعه قطار شهری شیراز و بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی است این در حالی است که طرح توسعه حرم به ٣۶٠ هکتار رسیده و تمامی شاخص‌های مدیریت شهری در این منطقه باید برنامه ریزی شده و توسعه یابد.
به گفته استاندار فارس حفظ باغات قصردشت یک مطالبه عمومی است و باید مدیران شهری شیراز پاسخ مناسبی به این مطالبه داشته باشند البته برخی از کج سلیقگی‌ها موجب شد تا بخشی از باغات قصردشت با مشکل مواجه شود.
ساخت تالار مرکزی شیراز، کتابخانه مرکزی شیراز و سینما‌ها و سالن‌های ورزشی از دیگر مطالباتی است که استاندار فارس به آن اشاره کرد
امام جمعه شیراز هم در این مراسم گفت: تمامی تاریخ دوره اسلامی در منطقه تاریخی و فرهنگی شهر شیراز وجود دارد و عاملی برای افتخار جامعه است از این رو وضعیت فعلی شیراز باید مورد توجه ویژه شهردار و اعضای شورای شهر شیراز باشد.
آیت الله دژکام افزود: اکنون باید شیراز را به عنوان عروس شهر‌های جهان اسلام معرفی کنیم و بر اساس این هدف باید برنامه ریزی کلانی در شیراز مدنظر باشد لازم به یادآوری است که برنامه پنج ساله فرهنگی نیز باید در کلان شهر شیراز تعریف شود تا بتوان با این برنامه به اهداف رسید.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه هنر شهردار و شهرداری ایجاد وحدت بین اعضای شورا و مدیران اجرایی است گفت: وحدت و همدلی میتواند شهر را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
پاک فطرت محور کمربندی این شهر را یکی از مشکلات مهم دانست و گفت: در کمربندی جنوبی شاهد تلفات زیادی بوده‌ایم که اکنون باید ساماندهی شود
در پایان این مراسم با حکم وزیر کشور محمد حسن اسدی به عنوان شهردار جدید شیراز معرفی و از خدمات سید احسان اصنافی تجلیل شد

منبع: خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی