تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مهر 1401 - 15:02
کد خبر : 1551

واقعیت تجمع دیشب مقابل دانشگاه شریف چه بود؟

واقعیت تجمع دیشب مقابل دانشگاه شریف چه بود؟
گروهی از دانشجویان دانشگاه شریف مقابل درب این دانشگاه در خیابان آزادی تجمع کرده و با شعارهای خود خواستار آزادی دانشجویان بازداشتی شدند.

به گزارش نسیم شیراز و  به  نقل از باشگاه  خبرنگاران  جوان، با وجود آنکه عده انگشت‌شماری با سر دادن شعارهای ساختارشکنانه و بعضاً رکیک، قصد همراه کردن جمعیت با خود را داشتند، شعارهای دانشجویان سمت و سوی سیاسی به خود نگرفت و شعارها منحصرا بر آزادی دانشجویان متمرکز بود.

عده معدودی هم از پنجره منازل خود در کوچه و خیابان‌های منتهی به دانشگاه شریف قصد تحریک مردم به خروج از خانه و همراه کردن آنها با معترضان را داشتند که تا انتهای تجمع، شعارهای ساختارشکنانه آنها با استقبال مردم مواجه نشد.

پس از گذشت یک ساعت از آغاز تجمع دانشجویان، پلیس که تا آن زمان فقط از دور، نظاره‌گر این تجمع و تامین‌کننده امنیت معترضان بود؛ برای روان کردن بار ترافیکی سنگین خیابان آزادی و متفرق کردن افراد محدودی که در لابلای جمعیت با شعارهای خود قصد به آشوب کشیدن تجمع را داشتند، مجبور به استفاده از گاز اشک‌آور شد.

با حضور آقای زلفی‌گل، وزیر علوم در دانشگاه شریف و گفتگوی او با دانشجویان معترض، تجمع اعتراضی دانشجویان رفته رفته پایان یافت اما حضور افراد غیردانشجویی که با اهداف دیگر در مقابل دانشگاه شریف و خیابان‌های اطراف حضور پیدا کرده بودند تا پاسی از شب ادامه پیدا کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی