تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 11:19
کد خبر : 1531

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس:

گشایش نمایشگاه تجهیزات ورزشی و کمپینگ در فارس

گشایش نمایشگاه تجهیزات ورزشی و کمپینگ در فارس
علی فرهادی گفت: هشتمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی و سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سفر، کمپینگ و کوهنوردی در شیراز افتتاح شد.

به گزارش نسیم شیراز، در این نمایشگاه بیش از ۴۰ شرکت فعال در زمینه ورزشی و کمپینگ حضور دارند، شرکت کنندگان از استان‌های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان و خراسان رضوی به مدت چهار روز از تاریخ ۹ تا ۱۲ شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی فارس حضور خواهند داشت.
این نمایشگاه در مساحتی افزون بر ۶۵۰۰ متر مربع برگزار شده است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: صنعت ورزش امروز تبدیل به یک از عوامل موثر در ایجاد نشاط اجتماعی، سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت، تامین سلامت روحی و جسمی و پیشگیری از بیماری، شکل گیری رشته‌های دانشگاهی، هویت سازی و تقویت و افزایش غرور فردی و ملی، کاهش مفاسد و ناهنجاری‌های اجتماعی و افزایش طول عمر و امید به زندگی شده است.

فرهادی افزود: در حوزه اقتصادی نیز هم زمان با ایفای نقش در تولید محصولات متنوع و برند‌های جهانی، موجب رشد صنعت و ارتقای تکنولوژی فعال در تولید محصولات ورزشی، اشتغال زایی، صادرات غیر نفتی و کسب در آمد‌های ارزی از طریق رویداد‌هایی مثل المپیک و جام‌های جهانی در حوزه جذب گردشگری ورزشی شده است.
گفتنی است صنعت ورزش به مجموعه فعالیت‌های مرتبط با تولید و بازار یابی کالا و خدمت ورزشی گفته می‌شود که در تولید ارزش افزوده نقش داشته باشد، این صنعت به سرعت رشد داشته و متحول شده است.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی