تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مرداد 1401 - 14:53
کد خبر : 1506

معاون استانداری فارس:

عدالت محوری ملاک دولت در خدمت رسانی است

عدالت محوری ملاک دولت در خدمت رسانی است
محبی پور گفت: ملاک عمل دولت سیزدهم در خدمت رسانی به مردم ایران و جوامع هدف خدمت، عدالت محوری است و هیچ تفاوتی بین افراد با هر گرایش سیاسی قائل نیستیم.

به گزارش نسیم شیراز و  به  نقل از شیرازه، اسماعیل محبی پور معاون استانداری فارس چهارشنبه ۲۶ مرداد در همایش الماس ‌های درخشان که به مناسب ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن در شیراز برگزار شد، گفت: امروز چند ویژگی به رغم همه کمبودها و مشکلات موجود در مسیر خدمات دهی به ایثارگران ما را امیدوار کرده که نکته اول این است که دولت می‌کوشد تا حرکت خود را سالم انجام دهد، یعنی مسیری که همراه با منفعت طلبی جناحی نباشد.

وی افزود: نکته دومی که ما را نسبت به اینکه می‌شود کاری کرد امیدوار می‌کند، حضور مدیرانی از جنس مردم در راس امور است.
محبی پور، با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر لزوم جبران عقب ماندگی‌های گذشته در خدمت به جامعه ایثارگران این استان تا رسیدن به نقطه اصلی و مطلوب، عنوان کرد: جامعه ایثارگری استان فارس سومین جامعه ایثارگری کشور است و امیدواریم در این دولت بتوانیم از مشکلات آنها تا حد قابل توجهی بکاهیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره در تلاش بوده که با هر شکل ممکن و با از بین بردن منابع مالی و سرمایه‌ای، ایجاد انحراف در مسیر سرمایه، نفوذ اقتصادی، فساد، ارتشاء و تحریک و تهییج یا حکومت جمهوری اسلامی را به شکست بکشاند یا حداقل اجازه ندهد که به عنوان یک الگو معرفی شود و این تلاش‌های آنها قطعا ادامه خواهد داشت.
وی گفت: جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و به راه اندازی و حمایت از فتنه‌های داخلی از دیگر اهرم‌های فشاری بود که نظام سلطه از ابتدای پیروی انقلاب علیه ما به کار گرفته برد تا به اهداف خود برسد.
محبی‌پور اظهار کرد: اما به رغم تمام این فشارها و سنگ اندازی‌ها طی افزون بر ۴۰ سال گذشته تاکنون اتقاقات بزرگی در کشور رقم خورده که امیدواریم نسل‌های آینده بیشتر از ثمرات آن بهره مند شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از مجموعه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواست که با راه‌اندازی میز خدمت مجزا در جامعه ایثارگری، آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا، زمینه ارتباط گیری مستقیم جامعه ایثارگری استان با استاندار فارس و مدیران دستگاه‌های اجرایی را فراهم کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی