تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 22:51
کد خبر : 1472

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد؛

امکان انتقال متقاضیان نهضت ملی مسکن از شهر جدید صدرا به شیراز

امکان انتقال متقاضیان نهضت ملی مسکن از شهر جدید صدرا به شیراز
محمودرضا طالبان گفت:  متقاضیان نهضت ملی مسکن می توانند از شهر جدید صدرا به شیراز منتقل شوند.

به گزارش نسیم شیراز،  محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: با توجه به عدم ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر شیراز، کلیه متقاضیان در شهر جدید صدرا ثبت نام شده اند.
وی افزود: از تعداد ۲۱۲ هزار نفر ثبت نام کننده در این طرح در شهر جدید صدرا، ۷۳ هزار نفر تایید نهایی گردیده اند و یا به عبارتی حائز شرایط واگذاری هستند که از این تعداد تاکنون نزدیک به ۱۳هزار واحد در شهر جدید صدرا تامین زمین گردیده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
محمودرضا طالبان خاطرنشان کرد: ۶۰هزار متقاضی فاقد پروژه در شهر جدید صدرا در حال حاضر وجود دارد که به دلیل عدم تامین زمین در شهر جدید صدرا تاکنون بلاتکلیف باقی مانده اند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس تصریح نمود: این افراد در صورتیکه متقاضی پروژه های نهضت ملی مسکن شهر شیراز هستند باید کد ملی خود را به شماره ۳۰۰۰۸۵۳۶۰۰۰۷۱۱ پیامک نمایند.
دبیر شورای مسکن استان فارس افزود: در همین راستا اداره کل راه و شهرسازی فارس به منظور تحقق برنامه دولت مردمی و تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر شیراز نسبت به تعریف پروژه های پروژه طلوع واقع در وزیرآباد – بلوار ولایت، پروژه طبیعت واقع در ابتدای کیان آباد، پروژه نشاط واقع در ابتدای سلطان آباد و پروژه دوران واقع در جاده کرونی اقدام کرده است.
طالبان یادآور شد: تخصیص پروژه بر اساس اولویت بندی توسط اداره راه و شهرسازی انجام خواهد شد و امکان انتخاب پروژه توسط متقاضی میسر نیست.
وی با اشاره به تسهیلات پروژه های نهضت ملی مسکن افزود: مبلغ تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۸درصد می باشد که پس از تحویل واحد جهت واریزی به متقاضی قسط بندی خواهد شد و مبلغ آورده اولیه ۴۰ میلیون تومان است که پس از انتخاب پیمانکار، پیامک جهت واریزی به متقاضی ارسال خواهد شد، همچنین مابقی آورده متقاضی بر اساس متراژ پروژه با قیمت تمام شده در زمان انتخاب پیمانکار مشخص و به متقاضی اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: مبلغ آورده متقاضیان در شهر جدید صدرا و پروژه های شهر شیراز یکسان و بر اساس قیمت تمام شده خواهد بود.
شایان ذکر است متقاضیانی که نسبت به ارائه درخواست در راه و شهرسازی شیراز اقدام نموده اند نیاز به ارسال کد ملی به شماره ۳۰۰۰۸۵۳۶۰۰۰۷۱۱ ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی