تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مرداد 1401 - 10:04
کد خبر : 1458

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز:

خدمات دهی رایگان مترو و اتوبوس در روزهای تاسوعا و عاشورا

خدمات دهی رایگان مترو و اتوبوس در روزهای تاسوعا و عاشورا
هادی شه‌دوست شیرازی گفت:١٠٠ دستگاه اتوبوس  به شهروندان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید اسکندری و برنامه های روزهای نهم و دهم محرم خدمات‌دهی خواهند کرد و مترو شیراز در روز عاشورا رایگان خواهد بود.

به گزارش نسیم شیراز، هادی شه دوست شیرازی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: ١٠٠ دستگاه اتوبوس ویژه مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید اسکندری و روزهای نهم و دهم محرم پیش بینی شده و مترو شیراز در روز عاشورا رایگان است.

وی با بیان اینکه خدمات‌دهی تمام خطوط ناوگان اتوبوسرانی شیراز در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی فعال است ، تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان از امشب خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی آغاز و در روزهای نهم و دهم محرم ادامه خواهد داشت.

معاون شهردار شیراز افزود : ساعت فعالیت مترو در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور رفاه حال عزادران حسینی تا ساعت ٢٣ خواهد بود.

شه دوست شیرازی از اطلاع رسانی و نصب بیش از ۵ هزار پوستر در ناوگان اتوبوس و تاکسی کلان شهر شیراز خبر داد و خاطر نشان کرد: بیش از ۵٠٠ متر مربع بنر ویژه محرم بر روی بدنه اتوبوس های درون شهری و قطارشهری نصب و تمام ایستگاه‌های مترو ویژه عزاداری سید و سالار شهیدان، سیاه پوش شده است.

وی افزود : تصاویر مرتبط با شهادت سردار شهید اسکندری و ماه محرم بر روی نمایشگر واگن‌ها و ایستگاه های مترو به شکل گسترده در حال انتشار است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی