تاریخ انتشار : یکشنبه 26 تیر 1401 - 21:23
کد خبر : 1373

سرپرست شرکت عمران شهر صدرا :

اعلام مرحله دوم واریز سهم آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن شهر صدرا

اعلام مرحله دوم واریز سهم آورده متقاضیان  نهضت ملی مسکن شهر صدرا
مرحله دوم واریز سهم آورده متقاضیان پروژه های نهضت ملی ماهور ۱ و ۲ شهر جدید صدرا اعلام شد.

به گزارش نسیم  شیراز، عزیزاله روشن سرپرست و عضو هیئت شرکت عمران شهر صدرا با اشاره  به اعلام  خبر آغاز مرحله دوم  واریز سهم آورده متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن،گفت: متقاضیان پروژه های ماهور ۱ و ماهور ۲ جهت واریز مرحله دوم سهم آورده خود تا تاریخ ٨ مرداد ١۴٠١ نسبت به واریز مبلغ ٧۵ میلیون تومان به حساب مسدودی به نام شخص متقاضی (پیامک شده به شماره همراه ثبت شده در سامانه توسط متقاضی) اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است مبلغ اعلام شده نهایی نبوده و مابقی مبلغ پس از اتمام عملیات اجرایی و براساس قیمت تمام شده ساخت پروژه مشخص می گردد و در مراحل بعدی و همزمان با عملیات اجرایی ساخت واحدها از متقاضی اخذ خواهد شد.

سرپرست شرکت عمران شهر صدرا در خصوص افزایش احتمالی آورده متقاضیان پروژه های نهضت ملی گفت: تغییر قیمت مصالح ساختمانی باعث افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی آورده متقاضیان می‌شود، اما تلاش می‌کنیم هزینه‌های ساخت را کاهش دهیم.

روشن با اشاره به نقش چشمگیر متقاضیان در تسریع روند ساخت پروژه های مسکونی نیز خاطرنشان کرد: در این میدان، شرکت عمران تمامی تلاش خود را برای تسریع در تحویل واحدها به کار گرفته؛ پیمانکاران نیز با تمام قوا پای کار آماده اند؛ در این مرحله انتظار می رود متقاضیان نیز با پرداخت به موقع سهم خود طی مراحلی که اعلام می شود و همچنین به تناسب پیشرفت پروژه ها، به این فرآیند کمک کرده و مانع از توقف اقدامات در این بخش شوند؛ این شرکت عدم پرداخت به موقع متقاضیان را به منزله انصراف آنان تلقی می نماید.

وی در پایان صحبت هایش گفت: متقاضیان به منظور مشاهده شماره حساب متعلق به خود جهت واریز مبلغ ٧۵ میلیون تومان، می توانند به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس اینترنتی saman.mrud.ir مراجعه و از طریق گزینه “مشاهده و پیگیری درخواست ها” و وارد نمودن کدملی و رمز عبور، از سربرگ اطلاعات حساب بانکی شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت خود را مشاهده نمایند؛ همچنین پرداخت به موقع و کامل سهم آورده باعث تکمیل سریعتر پروژه خواهد شد.

گفتنی است   پروژه ماهور یک با ۱۰۷۰ واحد و پروژه ماهور ۲ با ۱۲۶۰ واحد تاکنون به ترتیب ١٢ درصد و ١٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی