تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 9:23
کد خبر : 1312

امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز:

وضعیت فرهنگی نمایشگاه های بین المللی فارس مطلوب است

وضعیت فرهنگی نمایشگاه های بین المللی فارس مطلوب است
امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز گفت: نمایشگاه بین المللی ساختمان شیراز بسیار پر جاذبه، پر مخاطب و با کیفیت است و این نشان از برگزاری خوب و حضور شرکت های مطرح کشور در این حوزه است.

به گزارش نسیم شیراز، امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شیراز گفت:  حضور این شرکت ها  با برندهای مطرح می تواند ظرفیت بسیار خوبی باشد تا فعالان و متخصصان حوزه ساختمان از آن بهره مند شوند.

حجت السلام والمسلمین روحانی  با بیان اینکه وضعیت فرهنگی نمایشگاه های فارس مطلوب و بهتر از همیشه است، افزود: نوع پوشش و برخورد دست اندرکاران،بازدیدکنندگان، عوامل و غرفه دارن؛ منظم، شکیل، مرتب و قابل قبول است و این نشان از نظارت و مدیریت خوب این مجموعه و کارمندان آن است.

وی  ادامه داد: نظارت و اجرای خوب در حوزه فرهنگی نمایشگاه نشان دهنده ی  وجود  یک چهارچوب درست و موفق برای سیاست های نمایشگاه بوده  و تعریف  و نمایانگر  این است که فضای فرهنگی این سایت نمایشگاهی به حال خودش رها نشده است.

امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز با اشاره به  عملکرد مدیریت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، تصریح نمود:   با توجه با احاطه کامل به موارد حوزه های فنی و فرهنگی، مطلع هستیم و می دانیم که نظارت خوبی بر مجموعه وجود دارد.

وی در پایان صحبت هایش گفت: هر بازدید کننده ای با هر سلیقه ای به این نمایشگاه بیاید و بازدید کند، قطعا می داند که مجموعه نمایشگاه در حوزه های فرهنگی و فنی در شرایط مطلوب قرار دارد و این می تواند بیش از پیش  باعث موفقیت و درخشش شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی