تاریخ انتشار : جمعه 3 تیر 1401 - 17:21
کد خبر : 1260

برکناری رئیس هیات اسکیت استان فارس

برکناری رئیس هیات اسکیت استان فارس
در پی انتشار فیلمی از هنجارشکنی بعضی اسکیت بازان در بولوار چمران شیراز، رئیس هیات اسکیت استان فارس برکنار شد.

به گزارش نسیم شیراز،مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: گردهمایی روز جهانی اسکیت بازان در بولوار چمران یک هنجارشکنی و هدفمند بوده است.
حیدر صفرپور با بیان این که همه هیات‌ها برای اجرای رویداد‌های ورزشی باید از اداره کل ورزش و جوانان مجوز بگیرند افزود: گردهمایی اسکیت بازان بدون مجوز این اداره کل برگزار شده است که در نخستین اقدام، رییس هیات اسکیت فارس را برکنار شد.
وی تاکید کرد: از مسئولان این هیات خواسته ایم که برای ارایه توضیح به اداره حراست ورزش و جوانان مراجعه کنند و با همه عوامل سهیم در هنجار شکنی و رعایت نشدن شئونات اسلامی، برخورد خواهیم کرد و از سمت خود برکنار خواهند شد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: تصاویر نشان دهنده آن است که افراد باتیپ‌های خاص و هدفمند در گردهمایی شرکت کرده اند.
به گزارش خبرگزاری فارس،مرکز فارس تصاویری در شبکه‌های اجتماعی از گردهمایی اسکیت بازان در روز جهانی اسکیت دیده می‌شود که مربوط به ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ در بولوار چمران شیراز است و در این برنامه شمار قابل توجهی از دختران نوجوان و جوان؛ بدون پوشش سر و بعضی با لباس نامتعارف حضور داشتند.
در تبلیغات برنامه روز جهانی اسکیت بورد در شیراز، نشان سه برگزارکننده درج شده که آرم هیات اسکیت استان فارس و شهرداری شیراز قابل تشخیص است که شهرداری شیراز در بیانیه‌ای هرگونه صدور مجوز را برای دعوت شهروندان در گردهمایی اسکیت‌بازان با مشارکت این نهاد در بولوار شهید چمران تکذیب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی