تاریخ انتشار : دوشنبه 30 خرداد 1401 - 17:35
کد خبر : 1245

واکنش سخنگوی شورای اسلامی صدرا در خصوص الحاق به شیراز

واکنش سخنگوی شورای اسلامی صدرا در خصوص الحاق به شیراز
مهدی کشاورز در واکنش به سخنان یکی از اعضای شورای شهر شیراز در خصوص الحاق شهر صدرا به عنوان منطقه ویژه شهرداری شیراز گفت: لطفا به فکر رفع مشکلات زیاد حاشیه‌های کلانشهر شیراز باشید.

به گزارش نسیم شیراز، سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا با انتقاد شدید از سخنان  عضو شورای شهر شیراز گفت: نباید بدون کارشناسی و شتابزده حرف بزنیم و به دنبال جوسازی باشیم.

وی گفت: کلان شهر شیراز با مشکلات زیادی روبرو است و هنوز در یک قدمی شهر صدرا در مناطق گویم و دوکوهک با مشکلاتی روبرو است.

مهدی کشاورز گفت: استقلال واقعی شهر صدرا از کلان شهر شیراز می‌تواند بصورت اساسی به رفع مشکلات کمک کند نه الحاق آن به کلانشهری که خودش با مشکلات زیادی روبرو است.

این عضو شورای اسلامی صدرا گفت: پیشنهاد می کنم این عضو شورای شهر شیراز بازدیدی از محلاتی مانند سهل‌آباد، مهدی‌آباد، کوشک میدان، پای‌کُتا، شیخ‌علی چوپان، دِه‌پیاله و شهرک سعدی و… داشته باشد تا مشکلات را از نزدیک حس کند.

وی با اشاره به دلایل عقب ماندگی این شهر جدیددر برخی حوزه‌ها گفت: متاسفانه سرانه اعتباری شهر صدرا بعنوان یکی از شهر‌های شهرستان شیراز در حوزه‌های بهداشت، فرهنگی، ورزشی و آموزش  در سال‌های گذشته به میزان لازم به آن اختصاص داده نشده است.

کشاورز گفت: شورای شهر صدرا با وحدت و انسجام با برنامه ریزی منظم به صورت کوتاه، میان و بلند مدت با کمک مدیران ارشد استانی گام‌های خوبی در یکسال گذشته برداشته است.

سخنگوی شورای اسلامی صدرا با تقدیر و تشکر از همکاری مدیران استانی بویژه استاندار پرتلاش طی یکسال گذشته گفت: برنامه‌ها اجرایی منظمی برای برون رفت از مشکلات در شهر صدرا در حال اجراست.

انتهای پیام/

منبع: شیرازه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی