تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 - 11:54
کد خبر : 1214

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص)شیراز:

تاثیر گذار بودن در محله،معیار موفق بودن پایگاه بسیج است

تاثیر گذار بودن در محله،معیار موفق بودن پایگاه بسیج است
سرهنگ پاسدار عباس بنایی خیرآبادی گفت:کاهش  معضلات اجتماعی ، فرهنگی ،امنیتی و اقتصادی در  هر محله،نشان دهنده ی آن است که عملکرد پایگاه بسیج موثر بوده  است.

به گزارش نسیم  شیراز، سرهنگ پاسدار عباس بنایی خیرآبادی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص)شیراز در جشنواره «امام رضایی ها» که با تجلیل  از رده  های برتر همراه بود، با اشاره  به معیار های موفق بودن  پایگاه  بسیج  در یک  محله،گفت: پایگاه بسیجی موفق است که در محله خود تاثیر گذار باشد و فرمانده پایگاه نیز در برابر افراد، مسئول و پاسخگو باشد.

بنایی  با تاکید بر اینکه بسیج وقتی موفق است که با مسجد هماهنگ باشد،افزود: علت اینکه پایگاه بسیج در مسجد واقع شده این  است که مسائل اعتقادی مانند نماز، مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ بنایی با بیان  اینکه در صورت  استفاده صحیح از ظرفیت های بسیج موفق خواهیم بود، تصریح نمود: عمل به احکام الهی و  وظایفی که برای بسیج مشخص شده است، مسیر حرکت بسیج را تعیین می نماید.

وی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در شمال غرب شیراز،گفت: حضور ۱۳۶ گروه جهادی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) در منطقه، ظرفیتی  برای خدمت به  مردم می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص)شیراز با تاکید بر وظیفه  بسیج  در حوزه آسیب های اجتماعی،یاد آور شد: امروز  با یک جنگ تمام عیار رو بر هستیم که مظاهر فساد کاملا آشکار بوده  و شایسته  نیست که  روزانه در حوزه اعتیاد ، طلاق و آسیب های اجتماعی تلفات بدهیم و بسیج باید دراین زمینه ها راه حل داشته باشد.

این مقام نظامی در پایان  صحبت هایش گفت: بسیج  بنا به مقتضیات در شرایط  سیل، زلزله ، خشکسالی ، آتش سوزی ، بحران ها، امنیت پایدار  و مسائل دیگر به  صورت شبانه  روزی  آماده به کار می باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی