تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401 - 2:41
کد خبر : 1130

استاندار فارس:

روحیه وحدت در شورای تامین فارس حاکم است

روحیه وحدت در شورای تامین فارس حاکم است
ایمانیه گفت: روحیه وحدت بر شورای تامین استان حاکم است و همه در کنار هم به فکر امنیت و آسایش مردم هستند.

استاندار و رئیس شورای تامین استان فارس در جلسه تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح فارس و دادستان نظامی استان که با حضور حجت الاسلام پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در شیراز برگزار شد، گفت: مردم از نیرو‌های مسلح، انتظار دارند که مقتدر و مهربان باشند.

وی گفت: مردم از قوه قضاییه هم انتظار دارند که هم دانش کافی داشته باشند و هم در صدور احکام به جز خداوند و علم چیزی در نظر نگیرند و به همین دلیل جایگاه خطیری برای آن‌ها متصور شده است.

ایمانیه افزود: با درایت و وحدت و دوستی و رعایت تقوای الهی، فعالیت نیرو‌های مسلح در فارس در حال انجام است و روحیه وحدت در شورای تامین فارس حاکم است و همه در کنار هم به فکر امنیت و آسایش مردم هستند.

رئیس کل دادگستری فارس نیز در این مراسم گفت: همدلی و همراهی نیرو‌های نظامی، انتظامی و شورای تامین در فارس مثال زدنی است و استان فارس هم از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و هم احساس امنیت هم در آن وجود دارد.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی گفت: برنامه ما در دستگاه قضایی استان، اجرای سند تحول قضایی و اولویت‌های ١۵ گانه قوه قضاییه است که سازمان‌های تابعه دادگستری فارس دارای رتبه‌های برتر کشوری هستند.

وی همچنین به کاهش اطاله دادرسی و تسریع در رسیدگی به پرونده در استان فارس اشاره و گفت: در حال حاصر تنها ۶٠٠ فقره پرونده در دادگاه‌های حقوقی و ١٩٠ پرونده در دادگاه کیفری در دست بررسی است.

رئیس کل دادگستری فارس خاطر نشان: خدمت به خلق مهمترین نعمتی است که خداوند به ما ارزانی کرده به که باید به بهترین نحو آن را به سرانجام برسانیم و از کار کردن به ویژه در بحث قضاوت احساس خستگی نکنیم و البته بر سر مردم هم منت نگذاریم.

موسوی ضمن تقدیر از زحمات رئیس و دادستان سابق سازمان نیرو‌های مسلح در فارس، گفت: هر دو نفر انسان‌هایی مسلط به قوانین و با تقوا هستند که طی سال‌های تصدی مسئولیت، خدمات ارزشمندی ارائه کردند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی