تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 - 9:42
کد خبر : 1110

کورسوی امید فجر برای بقا در فوتبال لیگ برتر

کورسوی امید فجر برای بقا در فوتبال لیگ برتر
باز هم شادی داشتن تیم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای شیرازی‌ها به، اما و اگر‌ها گره خورد.

به گزارش نسیم شیراز، فجر سپاسی برای ماندن در لیگ برتر باید پیروز میدان نفت و پرسپولیس شود.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر به مهمان تراکتورسازی تبریز است. دیداری امروز  ساعت ۲۰  در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و نماینده فوتبال فارس در لیگ برتر کشور، باید پیروز میدان شود تا امیدش برای ماندن در لیگ هنوز رنگی داشته باشد.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در دیدار پایانی این دوره از لیگ برتر فوتبال، یکشنبه هشتم خرداد میزبان پرسپولیس تهران است که در صورت پیروزی در آن دیدار و حداقل یک شکست تیم نفت مسجد سلیمان در دو دیدار پایانی اش در لیگ، می‌تواند به حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امیدوار شود.
فجر در حالی با ۱۷ امتیاز رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی قراد دارد که تیم‌های نفت مسجد سلیمان با ۲۰ امتیاز و شهر خودرو مشهد با ۱۶ امتیاز در رده‌های چهاردهم و شانزدهم قرار دارند و آن‌ها نیز برای بقا در لیگ تلاش می‌کنند.

بر اساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، به دلیل سوء رفتار تماشاگران منتسب به باشگاه تراکتور در دو بازی مقابل تیم‌های هوادار و پرسپولیس تهران و با توجه به بیم تجری و تکرار این رفتار، به منظور حفظ نظم و امنیت در راستای ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی، تیم تراکتورسازی در دیدار با فجر، از حضور تماشاگر محروم است.

طبق این اعلام، قرار صادره لازم الاجرا بوده و مهلت دو روز بعد از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است و تجدید نظر خواهی موجب توقف اجرای دستور موقت نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما،مرکز فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی