تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 - 8:27
کد خبر : 1106

برنامه کاری مرکز واکسیناسیون علیه کروناویروس در شمال غرب شیراز

برنامه کاری مرکز واکسیناسیون علیه کروناویروس در شمال غرب شیراز
آخرین برنامه کاری مراکز تجمیعی واکسیناسیون علیه کروناویروس شیراز، برای روز سه شنبه 3 خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش نسیم شیراز و  به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بر اساس اعلام کمیته واکسیناسیون علیه کروناویروس در دانشگاه؛ نام، نشانی و ساعات فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا در شیراز، اعلام گردید.
در راستای تحقق شعار «هر محله_یک پایگاه واکسیناسیون» مردم شمال غرب  شیراز می توانند برای دریافت واکسن به مرکز خدمات جامع سلامت بوستان  واقع در شهرک گلستان،میدان دوم، خیابا صبا مراجعه نمایند.ساعت کاری این مرکز از ۸ صبح الی ۱۴ بوده  و  واکسن  های سینوفارم، اسپایکوژن و پاستوکووک در این  مرکز تزریق خواهد شد.

آدرس سایر مراکز در شهر شیراز مطابق با  جدول زیر می باشد:

نکاتی که باید  به آنها توجه نمود:

گروه سنی ۵ تا ۱۸ سال می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، یکی از واکسن های «پاستوکووک» یا «سینوفارم» را به عنوان دُز اول دریافت کنند و پس از گذشت ۲۸ روز جهت تزریق نوبت دوم با همین واکسن مراجعه کنند.
افراد بالای ۱۸ سال که در نوبت اول و دوم خود یکی از واکسن های «سینوفارم، برکت یا بهارات» دریافت کرده اند و ۳ ماه از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته است، می توانند برای نوبت سوم، واکسن «سینوفارم، برکت یا بهارات، آسترازنکا یا اسپایکوژن و یا کووپارس» را دریافت کنند.
افراد بالای ۱۸ سال که در نوبت اول و دوم خود واکسن «پاستوکووک» دریافت کرده اند و ۲۸ روز از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته است، میبایست برای نوبت سوم، واکسن «پاستوکووک پلاس» را دریافت کنند.
افراد بالای ۱۸ سال که در نوبت اول و دوم خود واکسن «اسپوتنیک» دریافت کرده اند و ۳ ماه از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته است، می توانند برای نوبت سوم، واکسن «اسپایکوژن یا آسترازنکا و یا کووپارس» را دریافت کنند.
افراد بالای ۱۸ سال که در نوبت اول و دوم خود واکسن «آسترازنکا» دریافت کرده اند و ۳ ماه از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته است، می توانند برای نوبت سوم، واکسن «آسترازنکا، اسپوتنیک لایت یا اسپایکوژن و یا کووپارس» را دریافت کنند.
افراد بیمار دارای ضعف سیستم ایمنی که در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال قرار دارند و ۴ ماه از نوبت دوم آنان گذشته است، با همراه داشتن معرفی نامه پزشک، می توانند برای نوبت سوم، واکسن «سینوفارم یا پاستوکووک» را دریافت کنند.
افراد بیمار دارای ضعف سیستم ایمنی که در گروه سنی بالای ۱۸ سال قرار دارند و ۴ ماه از نوبت سوم آنان گذشته است، با همراه داشتن معرفی نامه پزشک، می توانند برای نوبت چهارم، واکسن «اسپایکوژن یا کووپارس» را دریافت کنند.
توجه: همراه داشتن کارت ملی و کارت واکسن الزامی است.
برای دریافت نشانی مراکز و آخرین اطلاعات مربوط به واکسیناسیون در استان فارس و تغییرات احتمالی برنامه واکسیناسیون به پایگاه اینترنتی covidvaccine.sums.ac.ir مراجعه کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی