تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 - 23:00
کد خبر : 1080

ناکامی دوباره فجر در خانه

ناکامی دوباره فجر در خانه
در هفته ۲۸ از لیگ برتر فوتبال تیم فجر شهید سپاسی شیراز با نتیجه یک بر صفر از ذوب آهن اصفهان شکست خورد.

به گزارش نسیم شیراز،در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه میزبان ذوب آهن اصفهان بود که این بازی از ساعت ۲۰ آغاز شد و نیمه نخست آن با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

فجر سپاسی در نیمه نخست با ترکیب ایمان صادقی، امید منصوری، محمدعرفان معصومی، شهرام گودرزی، فرزان دانا، محجد زینالی، حمید نعمتی، محمد کاظمی، میلاد کمندانی، احمد زنده روح و یوسف وکیا با سرمربی‌گری مجتبی سرآسیایی به زمین رفت.

در مقابل تیم ذوب آهن با ترکیب حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، مسعود ابراهیم‌زاده، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانای باغکی، حبیب فرعباسی، محمد حسین اسلامی، سعید باقرپسند، سینا اسدبیگی، سجاد آشوری و سرمربی‌گری مهدی تارتار به زمین رفت.

تلاش ذوب آهن در نیمه نخست منجر به گل شد و سید محمد قریشی در دقیقه ۲۱ بازی توپ خود را به دروازه فجر سپاسی نشاند تا یک گام این تیم شیرازی را به شکست نزدیک کند، شکست فجر در این بازی به معنای سقوط از لیگ برتر است.

موضوعی که از سوی فعالان فوتبال و ورزش بار‌ها هشدار داده شد، اما عملکرد ضعیف فجر در جذب بازیکن و دیگر موارد سبب شد که فجر در این دوره از لیگ نتواند آنگونه که مورد انتظار مردم شیراز بود ظاهر شود.

در نیمه دوم نیز با وجود تلاش فجر برای کسب نتیجه، اما موفق نشد که توپی به دروازه حریف اصفهانی خود بنشاند تا ذوب آهن دست پر از شیراز برود.

این دومین بازی بود که با حضور ورزش‌دوستان شیرازی در ورزشگاه حافظیه برگزار شد، اما حضور تماشاچیان و تشویق‌های آنان نیز سبب نشد که فجر سپاسی برد خانگی را دد هفته‌های پایانی تجربه و کام همشهریان خود را شیرین کند.

در دقیقه ۸۶ نیز با وجود حمله خوب فجر به دروازه ذوب اصفهان و در حالی که نیمکت فجر آماده ابراز خوشحالی حاصل از گل بودند، اما شانس با بازیکنان سرآسیایی همراه نبود و هیچ از ضربات منجر به گل نشد.

موعود بنیادی‌فر، مهدی عالیقدر و فرهاد فرهادپور داوری این بازی را بر عهده داشتند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی