تاریخ انتشار : شنبه 24 اردیبهشت 1401 - 1:10
کد خبر : 1053

بررسی مشکلات فاضلاب فاز دو صدرا

بررسی مشکلات فاضلاب فاز دو صدرا
 با حضور مسئولین و پیرو درخواست های مکرر شهروندان صدرا، مشکلات فاضلاب این شهر بررسی گردید.

به گزارش نسیم شیراز، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر صدرا و مسئولین اداره آب و فاضلاب شهرستان شیراز و صدرا  در مناطق و محلات مختلف فاز دو، به بررسی مشکلات فاضلاب منطقه پرداختند.

در گزارش روابط عمومی شهرداری صدرا با بیان اینکه شهروندان و مطالبه گران فاز دو صدرا از نبود سیستم جمع آوری فاضلاب رنج می برند، تصریح شده است:بسیاری از محلات فاز ۲ صدرا را تعاونی های ادارات مختلف تفکیک و متعهد شده بودند که زیرساخت های جمع آوری فاضلاب  این مناطق را هم ایجاد نمایند اما متاسفانه با گذشت بیش از ۲۰ سال همچنان مردم با مشکلات اولیه روبرو هستند.

در ادامه با تاکید  بر اینکه یکی از مهمترین زیرساخت های هر منطقه شهری وجود سیستم جمع آوری فاضلاب است، گفته شده : تعاونی ها و شرکت آب و فاضلاب به تعهدات خود عمل نکرده و اکنون مردم مجبور هستند با هزینه های بالا نسبت به حفر چاه فاضلاب اقدام نموده که در کنار هزینه بر  بودن، بروز مشکلات بهداشتی را  نیز به همراه  دارد.

مهدی کشاورزی سخنگوی شورای شهر صدرا در حاشیه این بازدید با اشاره به  شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری به عنوان یکی از نیازهای اساسی شهر صدرا، اذعان نمود: تا چند ماه آینده تصفیه خانه ای با ظرفیت تصفیه خانه فاز یک برای پوشش فاز دو احداث خواهد شد.
وی افزود: لوله گذاری و ایجاد انشعاب فاضلاب مناطق مختلف فاز دو همچون ارتش ، عدالت و رسالت به زودی به  پایان می رسد و همچنین لوله گذاری محله عشایری به طول ۶ کیلومتر در سال جاری انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مردم برای مردم

اخبار ایران و جهان

ورزشی

آشنایی با فرصت ها و تهدید ها

اقتصادی